torsdag 17 mars 2011

Fick höra att mitt senaste inlägg var lite halvt oseriöst till skillnad mot mina tidigare. Det stämmer inte helt, för jag längtar verkligen efter sommaren.

Jag har länge, i flera år faktiskt, tänkt köpa en beatlest-shirt (hur skriver man det utan att det ser så jäklarns konstigt ut? för det är väl ändå ett ord och inte två..?). T-shirten i fråga har bara texten; John, Paul, George & Ringo. Jag har letat lite då och då men aldrig hittat någon bra och billig. Det billigaste jag hittade nu var den här:



I ett sådant här läge ska man nog inte vara snål och ta det billigaste. Okej att man köper Euroshoppers broccoli, istället för Findus. Men nja.. här ska jag nog undvika att köpa det billigaste. Bomullskvalitén kan ju inte vara bra när den är för billig?!

Okej. Det var ett billigt försök att vara lite rolig från min sida. Jag vet att jag inte lyckades fullt ut..

Men så här ser den ut iallafall. Jag har sett den lite här och var, och jag vet inte varför, men jag gillar den!



Ja, mycket mer än den t-shirten hade jag nog inte att skriva om idag.

Adios /Juan

1 kommentar:

Beatrix sa...

slå till för tusan!